Aktualności

Nowe funkcje systemu i ważne konteksty prawne

obsługa spraw, korespondencji tradycyjnej oraz elektronicznej, faktury i wiele więcej … – wszystko w jednym miejscu!

Nowelizacja ustawy o doręczeniach elektronicznych

Jako, że nie wszystkie podmioty publiczne są gotowe do wdrożenia e-Doręczeń, od 1 stycznia wejdzie w życie nowelizacja ustawy o doręczeniach elektronicznych, która między innymi wprowadza okres przejściowy właśnie dla podmiotów publicznych do końca 2025. Ustawa zakłada, że podmioty publiczne będą mogły odstąpić od doręczenia korespondencji na adres do doręczeń elektronicznych lub z wykorzystaniem publicznej usługi hybrydowej jeśli ocenią, że ich możliwości organizacyjne nie są wystarczające do doręczenia elektronicznego. Zmiany nie dotyczą przy tym terminu wejścia w życie obowiązku posiadania adresu do e-doręczeń, który to termin, przypomnijmy, to 1 stycznia 2025 roku.